Thursday 20 June 2013

Roti arab ala-ala tak berapa nk arab hehee


 Walau sesibuk mana pun kita masak tetap masak .... hehe balik kerja jgn lupa masak untuk keluarga tersayang... itu pasti ..  so aku ni dah lama nk cuba buat roti arab... akhirnya menjadilah jugak dekat aku.... kalau orang lain makan roti arab dengan sambal ikan bilis yang dimasak pekat-pekat aku plak lain makan dengan kuah kari ayam atau daging.... di jadikan cerita tak der ayam pun boleh juga .... hehe aku just letakkan ikan bilis dan kentang yang dipotong dadu masak bersama rempah kari.. cukup rasa cukup semua dont worry mesti sedap tak susah pun kalau masak style aku yang main campak-campak ajer ..

 Roti arab versi Merpati Putih ni  kalau makan panas-panas sedaplah sangat kan. dengan kelembutannya .. dan yang pasti tak makan minyak dan tak kan rasa muak . ... okay so dont worry..  kalau sejuk pun sedap juga tau... .. . sendiri masak sendiri puji kan...... habis siapa lagi nk puji hahaha...



No comments:

Post a Comment