Wednesday 14 August 2013

Aku dan Mami Chombi

Aku dan Mami Combi
kenal dlm fb ajer ni
asalnya mami ni tinggal dkt JB
hari2 aku selalu tengok wall mami
seorang yang ceria dan selalu share bermacam jenis masakan
heheh....... so aku yang memang suka memasak ni teruslah add mami as my friend... bermacam jenis resipi yang telah mami kongsikan dengan aku... kan kan kan....bagus juga fb ni tau. dpt tambahkan kenalan .. alhamdulillah kerana ditemukan dengan orang2 sebaik mereka semua... amin........
Syawal 2013 aku berpeluang bertemu dengan mami adehh cantik dan baik sangat orangnya mcm kenal dah lama.... dan aku mcm mimpi lak dapat jumpa mami...  yerlah tak pernah aku terfikir one day dpt berjumpa dengan mami chombi nih ...
kenangan yang tak mungkin aku lupakan.. buat mami terima kasih kerana sudi terima aku sebagai kawan dan selalu berkongsi resipi hehe mami memang terbaik ..... Masakan mami memang sedap i like 

No comments:

Post a Comment