Thursday 14 November 2013

InsyaAllah

Semakin hari aku dapat kurasakan sesuatu yang luar biasa didalam diriku ini.. oh tidak aku tidak mahu lagi ia berulang lagi dan lagi dan lagi... letih... terlalu letih ...
Takutkah aku untuk menghadapi kenyataan yang sebenar?
entahlah aku tak pasti kenapa dan mengapa hingga kini aku hanya mendiamkan diri
berdiam diri bukan bererti aku tidak sayangkan mereka tapi kekadang aku tak tahu kenapa dan mengapa ... kekadang aku punya alasan sendiri .. aku tidak mahu menyusahkan mereka insan-insan yang menyayangi diriku ini, segalanya ku serah kepadaNya, hanya die yang lebih mengetahui
apa yang terbaik utk diriku ini, bukan aku tidak mahu berusaha , bukan aku berputus asa,  aku tidak mahu menyusahkan mereka , aku tidak mahu mereka juga turut merasai apa yang aku rasakan saat ini. selagi aku mampu bertahan aku akn terus bertahan, InsyaAllah.
" sesungguhnya ajal maut jodoh pertemuan semuanya ditanganNya. "

No comments:

Post a Comment