Thursday 26 December 2013

Masih rindu

Setiap hari aku selalu tertanya-tanya..
Bertanya tentang hatimu..
Bertanya tentang perasaanmu..
Masih adakah aku dihatimu?
Seperti aku menempatkanmu dihatiku..
Masih adakah sayangmu untukku?
Seperti aku menyayangimu..
Masih adakah cintamu buatku?
Seperti aku mencintaimu..
Masih adakah rindumu kepadaku?
Seperti aku yang selalu merindukanmu..
Masih adakah bayanganku di benakmu?
Seperti bayangmu yang selalu mengikutiku..
Masih adakah aku di fikiranmu?
Seperti aku yang selalu memikirkanmu..

Kini kau telah jauh dariku..
Menghilang bagai awan hitam..
Tanpa asap tanpa udara..
Terparuh dalam penantian..
Terpaut dalam harapan..

Jantung ini, hati ini, raga ini..
Menginginkan kau yang dulu selalu untukku..
Memberiku perhatian, memberiku kasih sayang..
Aku rindu.. rindu semua tentangmu.



No comments:

Post a Comment