Tuesday 11 June 2013

Buah Kundang vs Buah Staq...

Dalam kesibukan membuat kerja dalam opis rasa  teringin nak makan  Buah Kundang... ehem-ehem alkisahnya aku pun tak pasti sama ada pernah makan atau tak buah ni heheh dalam  bijinya warna purple tu ( jakun jap) ...

Sedap ke buah ni? sekali ku pandang macam sedap jer kan... 2 kali pandang dan seterusnya terasa kecur lak lidah aku hehe... sedapnya kalau dapat yang masak dan manis kan........ kata orang buah ni ada juga yang masam nasib lah kan masa beli buah ni kenalah pandai pilih...

Aku tak mengidam pun buah kundang ni cuma terasa teringin nak makan ajer yang megidam buah ni kawan opis aku .... semuanya berpunca dari aku... ooopss orang yang mengandung memang cam ni kan... tetiba jer boleh rasa teringin tetiba cewah macam lah aku ni tak pernah mengandung kan.. sbar jerlah .. btw tak mengandung pun boleh juga teringin tau macam aku ..oopppss sebetulnya dorang dalam opis ni memang dah tahu aku ni kuat makan so tak pelik dan harianlah sangat kan kalau semuanya aku teringin hehehe....

Pastinya kejap lagi die tengok aku post gambar buah kundang ni tak tahu ler cam ner heheh. .. harap-harap adalah dekat pasar malam kalau tak kesian plak aku dkt dia .. ... tak pasti samaada sekarang ni musim buah kundang atau tak? tapi kalau dapat aku pun nak juga lah buah ni ... masam-masam manis sekali ku pandang macam buat staq ja tak tau lah betui ka dak buah ni. .. kot depa panggil kundang aku panggil staq hahaha... kawan aku orang N9 semestinya die tak pernah dengar nama buah staq nih huhuhu.. adakah buah kundang ini buah staq?? hmmmm confused....




 




No comments:

Post a Comment