Tuesday 22 October 2013

Ku ingin memeluk mu ~

salah kah aku .. andai rasa ini .. tidak dapat ku huraikan dengan kasih sayang ..
salah kah aku .. andai rasa ini .. ku pendam sahaja ..
salah kah aku .. andai .. rasa ini .. tidak bisa dapat ku luah ..

oo .. memang sungguh berdosa diri ini .. kepada mu ..
oo .. memang semua salah diri ini ..
oo .. atau memang takdir .. menginginkan begini ..

di mana harus ku memulai .. sedang .. hati sarat .. kedukaan ..
di mana harus ku memulai .. sedang .. hati sarat .. penuh dendam ..
di mana harus ku memulai .. sedang .. ego .. melebihi .. nilai kasih sayang ..
di mana harus ku memulai .. sedang .. tangis ku .. masih terngiang .. dalam diam ..

maafkan diri ini .. sememangnya tidak sempurna ..
maafkan diri ini .. sememangnya .. tidak mampu memeluk mu ..
maafkan diri ini .. sememangnya .. tidak mampu .. mencium mu ..
maafkan diri ini .. sememangnya .. tidak mampu .. menerima kenyataan itu ..

dalam diri ini .. penuh rasa rindu yg sekian lama membeku kaku ..
dalam diri ini .. penuh rasa kasih yg sekian lama .. ku nanti ..
dalam diri ini .. penuh rasa simpati .. yg hanya .. ku ingin kau mengerti ..
dalam diri ini .. penuh rasa keluh .. yg belum pernah kau mau dengari ..

memang .. aku ego .. tapi .. ego ku .. menggores kalbu ku ..
memang .. aku kejam .. tapi kejam ku dalam tangisan yg tiada siapa pernah mendengarkan ..
memang .. aku tiada pernah ada rasa memperdulikan .. namun .. sanubari di siat .. kerinduan ..
memang .. aku .. tidak layak .. untuk .. menagih harapan .. yg telah sekian lama hilang ..

No comments:

Post a Comment