Thursday 14 November 2013

Bonus oh BOnus sukanya kite

You all dah sarapan ker belum nih? kita hari ni ajer dah sarapan cheese cake hasil air tangan My BFF sedap hingga menjilat jari...... oopss Btw kita nak g tau ni this year nk dapat bonus kita happy sangat okay , terimbas kembali saat en bos tanya kite , what do you think about bonus ? U need bonus or not this year? " Oh No ...... en bos naper lah tanya soalan cam tu aduhai , it up to you lah. u kan bos " jawapan klise dari aku .... cover lah sikit aku biasalah ego mana nak mengaku kt bos yg aku nak bonus tu........ hahaha ..... konon jual mahal dan tak kisah dalam hati sebenarnya en bos saya kisah tau...

Alhamdulillah, akhirnya die dengan muka tersenyum2 dengan happynya beritahu this year dapat bonus, oh okay tq. Tapikan aku lak yang nervous sebabnya aku lah orang yang paling sibuk nanti , nak kena closing awal sikit lagi nak pergi bercuti alahai.. hujung tahun nak pergi bercuti hujung tahun juga lah nak kira bonus dan nak audit. kesibukan akan melanda Dec ini. 

Apa pun demi bonus aku akan lakukan yang terbaik ........ make sure balik dari bercuti semuanya akan get ready hehehe.......... Bonus oh Bonus ......... Love it  .......   Shopping 3x (^_^)

No comments:

Post a Comment